Pánovi Erichovi som sa ozval s ponukou prerobiť jeho zastaranú stránku na niečo modernejšie a prehľadnejšie. Erichova stará stránka obsahovala každý objekt jeho podnikania. Keďže pán Erich podniká v oblastiach, ktoré sú od seba dosť odlišné, bolo potrebné sa v jeho novej stránke sústrediť iba na jednu časť podnikania. Nechceme totiž návštevníkov zahltiť informáciami, ktoré sa ich netýkajú, a tých ich zbytočne odstrašiť.
Pán Erich v tom čase otváral nové centrum pre rozvoj osobnosti, v ktorom ponúka primárne terapie a mentoring, ale aj masáže a spirituálne liečenia. Cieľom bolo vytvoriť stránke imidž, ktorý pôsobí priateľsky, uvoľnene, ale zároveň profesionálne a autoritatívne. Z toho dôvodu som vybral písmo Roboto v jeho najhrubšej forme.
Z rovnakého dôvodu som zvolil kombináciu farieb fialová, zelená a biela. Po schválení dizajnu hlavnej stránky mi pán Erich poslal fotku svojho nového centra a steny mal namaľované presne v tejto farebnej kombinácii. To ma uistilo, že farby som zvolil správne.
Keďže pán Erich nemal logo, vytvoril som mu ako logo jednoduchú hlavu s lotusovým kvetom a nápisom BestEnergy.
Po načítaní stránky bestenergy.sk návštevník hneď vie, o čo ide, pretože hlavný text ide rovno k veci: „Odomkni svoj osobný potenciál… v centre pre rozvoj osobnosti“
Hlavný predmet podnikania je v tomto prípade metóda OneBrain, ktorá je predstavená hneď v nasledujúcej sekcii. Pod ňou sú krátko predstavené aj ostatné služby, ktoré pán Erich vo svojom centre ponúka.
Nasledujú recenzie z jeho predošlého salóna a výzva zarezervovať si termín.
Rezerváciu si pán Erich riešil cez portál rezervujsi.sk, takže všetky tlačidlá pre rezerváciu smerujú práve tam.
Taktiež som stránku napojil na Google Analytics a vytvoril vo WordPresse prostredie, kde si môže pán Erich pozrieť dôležité štatistiky pre jeho stránku.
V budúcnosti bude pán Erich určite chcieť upraviť ponúkané služby a meniť ich ceny. Preto som mu pri odovzdávaní natočil video, v ktorom som vysvetlil, kde sa čo nachádza a ako robiť tieto základné zmeny.