Bradzu

Beauty Ewei, case study

Na pani Evu som narazil na Facebooku a všimol som si, že jej stránka je zastaraná a neprehľadná, takže ju ani nepoužívala. Ozval som sa jej, či by mala záujem o prerobenie stránky v niečo modernejšie a prehľadnejšie.

Na svojej Facebook stránke mala už spravené logo, tak som ho použil do dizajnu stránky. Prevzal som z neho farby, a tým vytvoril základ pre jej stránku.

Beauty Ewei je salón krásy, takže som hľadal písmo, ktoré by sa k tomu hodilo. Usadil som sa na fonte „Kurale“, lebo je jemné, ženské, ale zároveň profesionálne a elegantné – všetko vlastnosti, s ktorými si chcem spájať salón krásy.

Pani Eva mi poskytla veľa slobody, keď išlo o dizajn – nemala totiž predstavu o tom, ako by jej stránka mala vyzerať. Celú identitu stránky som už spravenú mal, zostávalo teda pustiť sa do dizajnovania samotnej stránky.

Všetky sekcie a prvky som spravil v téme salóna krásy. Vlnitá spodná časť hlavnej sekcie a vrchná časť tej spodnej zdôrazňuje jemnosť a pôvabnosť, ktorú si zákazník dopraje u pani Evy v salóne. Prázdne miesta som z rovnakého dôvodu vyplnil jemnými farebnými ikonkami kvetov, make-up štetca a hviezd.

Hlavným cieľom stránky lokálneho salóna krásy je poskytnúť potrebné informácie (ponuka, lokalita, cena služieb) a umožniť rezerváciu. Väčšinu svojich zákazníkov pani Eva dostáva práve cez svoju Facebook stránku, vyhľadávania na Googli a ústne.

Preto sú na hlavnej stránke tie najdôležitejšie informácie hneď na začiatku – po otvorení stránky návštevník hneď vie, že sa jedná o beauty salón v Dubnici nad Váhom, a keď scrollne trochu nižšie, vidí presne aj služby, ktoré pani Eva ponúka. Po kliknutí na „viac info“ v každom okienku s ponukou je návštevník presunutý na podstránku, kde je každá služby vysvetlená detailnejšie.

Samozrejme nesmie chýbať tlačidlo „objednať sa“, ktoré je vždy dostupné v hlavičke, v niekoľkých sekciách na hlavnej stránke a aspoň raz v podstránkach.

Objednávanie chcela pani Eva riešiť klasicky telefónne alebo mailom, tak tlačidlo „objednať sa“ smeruje na podstánku „Kontakt“, kde sú tieto informácie zverejnené spolu s jednoduchými inštrukciami.

V budúcnosti bude pani Eva určite chcieť upraviť ponúkané služby alebo zmeniť ich cenu. Preto som pri odovzdávaní stránky natočil pani Eve krátke video, v ktorom som jej predstavil WordPress prostredie a ukázal jej, ako sa dajú tieto základné zmeny spraviť.